Google-review score van 4.7 / 5 uit 415+ reviews.

Email ons

[email protected]

Bel ons

0204701923

Specialist

Apple

Honderden T-Mobile-klanten kunnen niet bellen met iPhone X, 8 of 8 Plus

Honderden T-Mobile-klanten kunnen niet bellen met iPhone X, 8 of 8 Plus

Verschillende klanten van T-Mobile melden dat een telefoongesprek na enkele seconden uitvalt als ze bellen met een iPhone X of iPhone 8 (Plus). Het probleem zou al maanden spelen.

Dat schrijft RTL Nieuws. De enige oplossing zou zijn om het toestel om te ruilen voor een nieuw toestel. Op het forum van T-Mobile zijn inmiddels honderden meldingen van klanten binnengekomen. De provider zegt dat de fout voorkomt op “drie op de duizend geleverde telefoons”.

iPhone X T-Mobile problemen tijdens bellen

RTL Nieuws schrijft vandaag dat honderden T-Mobile-klanten niet of nauwelijks kunnen bellen met hun nieuwe iPhone 8, 8 Plus of iPhone X. Tot overmaat van ramp lijkt het probleem niet met een software-update op te lossen te zijn. De provider stelt voor om het toestel om te ruilen voor een nieuwe, aangezien de fout in de hardware zit. De klachten vertellen nagenoeg allemaal hetzelfde verhaal: als je iemand belt valt de verbinding weg. Dit probleem speelt inmiddels al drie maanden, maar zowel Apple als T-Mobile heeft nog geen oplossing. Het probleem zou optreden zodra je iPhone wisselt tussen een 3G- en 4G-verbinding, wat deze fout vooral vervelend maakt voor mensen die in een gebied met twijfelachtig mobiel bereik leven.

Wat veroorzaakt het probleem?

Wat het probleem precies veroorzaakt, is onbekend. Mogelijk komt het door het overschakelen van 4G naar 3G, stelt een technicus van T-Mobile. Dat gebeurt bijvoorbeeld tijdens het bellen. Bij andere telefoonaanbieders lijkt het probleem niet voor te komen.T-Mobile zegt getroffen toestellen van klanten zo snel mogelijk om te ruilen. Volgens bronnen van RTL Nieuws valt dat in de praktijk tegen en moeten klanten vaak lang wachten op een vervangende telefoon.

 

 

 

Deel dit bericht:

Vergelijkbare berichten